رگ الجزایر وزیر امور خارجه در دیدار با وزیر خارجه

رگ: الجزایر وزیر امور خارجه در دیدار با وزیر خارجه اخبار سیاست خارجی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری مارک والبرگ درآمد نابرابرش را به صندوق دفاع از زنان اهدا کرد

پس از اعتراض‌های گسترده شکل گرفته طی روزهای قبل در مورد نابرابری درآمد بازیگران مرد و زن مهم یک فیلم، بازیگر مرد درآمد بسیار بالاتر خود را وفق حمایت از زنان کرد

مارک والبرگ درآمد نابرابرش را به صندوق دفاع از زنان اهدا کرد

مارک والبرگ درآمد نابرابرش را به صندوق دفاع از زنان اهدا کرد

عبارات مهم : صندوق

پس از اعتراض های گسترده شکل گرفته طی روزهای قبل در مورد نابرابری درآمد بازیگران مرد و زن مهم یک فیلم، بازیگر مرد درآمد بسیار بالاتر خود را وفق حمایت از زنان کرد.

به گزارش مهر، بعد از اینکه بحث بزرگی سر مساله تفاوت درآمد بین مارک والبرگ و همبازی اش میشل ویلیامز در فیلم «همه پول های دنیا» به خاطر فیلمبرداری دوباره اورژانسی بعضی از صحنه های این فیلم شکل گرفت، والبرگ و شرکت نمایندگی بازیگران حامی او اعلام کردند که روی هم رفته ۲ میلیون دلار به صندوق حمایت قانونی «وقت تمام است» که اخیرا تاسیس شده، اهدا می کنند.

والبرگ در بیانیه ای که در اکانت هایش در فضاهای مجازی هم منتشر شد، گفت: طی چند روز اخیر مزد من جهت فیلمبرداری دوباره صحنه های «همه پول های دنیا» تبدیل به یک عنوان مهم شده است هست. من ۱۰۰ درصد از نبرد جهت درآمد منصفانه حمایت می کنم و بنابراین ۱.۵ میلیون دلار درآمدم از این فیلم را به نام میشل ویلیامز به صندوق دفاع قانونی «وقت تمام است» اهدا می کنم.

طی هفته گذشته، گزارش های بسیاری در مورد تفاوت درآمد فاحش بین والبرگ و همبازی زن وی منتشر شد که بر پایه آن ها ویلیامز چیزی حدود هزار دلار (۸۰ دلار در روز) جهت تمام فیلمبرداری های دوباره «همه پول های دنیا» دریافت کرد، ولی والبرگ ۱.۵ میلیون دلار اضافه گرفت.

علاوه بر برگشت این ۱.۵ میلیون دلار به صندوق تازه تاسیسی که به وسیله هالیوودی ها به منظور دفاع از حقوق زنان در برابر آزار و سوءاستفاده جنسی در محیط کار به وجود آمده، کمپانی دبلیوام ای که نماینده هالیوودی والبرگ است هم اعلام کرده ۵۰۰ هزار دلار دیگر به این مبلغ اضافه می کند.

این کمپانی در بیانیه ای اعلام کرد: مکالمه فعلی یادآوری جهت آن دسته از ماست که در موقعیتی تاثیرگذار قرار داریم و به ما می گوید مسئولیتی جهت عوض کردن دادن نابرابری ها داریم، از جمله نابرابری در زمینه حقوق پرداختی.

فیلم «همه پول های دنیا» به این علت نیازمند فیلمبرداری دوباره فوری بعضی از صحنه هایش شد که کوین اسپیسی نقش اول آن را ایفا کرده بود، ولی بعد از آشکار شدن اتهام های بسیار جنسی وارد شده است علیه او، کریستوفر پلامر جایگزین او در این فیلم شد.

واژه های کلیدی: صندوق | میلیون | فیلمبرداری | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار