رگ الجزایر وزیر امور خارجه در دیدار با وزیر خارجه

رگ: الجزایر وزیر امور خارجه در دیدار با وزیر خارجه اخبار سیاست خارجی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی ديوان محاسبات جلوي شهرداري بايستد

قالیباف به خوبی می داند که روزهای نهایی حضورش در بهشت هست، او بهتر از هر فردی می داند که در مدت 12سال حضورش در بهشت چه کارنامه ای دارد، ولی مشخص است هر اقدامی

ديوان محاسبات جلوي شهرداري بايستد

ديوان محاسبات جلوي شهرداري بايستد

عبارات مهم : ایران

قالیباف به خوبی می داند که روزهای نهایی حضورش در بهشت هست، او بهتر از هر فردی می داند که در مدت 12سال حضورش در بهشت چه کارنامه ای دارد، ولی مشخص است هر اقدامی از سوی او با ارزیابی ناظران مواجه خواهد شد. شاید تا به امروز پروژه واگذاری املاک نجومی بااهمیت ترین پرونده حاشیه ساز قالیباف بوده باشد، ولی قراردادهایی که شهرداری در روزهای آخر حضور قالیباف منعقد می کند هم خود روایت قابل تاملی است.

ديوان محاسبات جلوي شهرداري بايستد

شواهد گواه آن است که ناظران و مسئولان، رصد قراردادهای شهرداری را در دستور کار دارند چنان که چندی پیش بود که شرکت بهره برداری متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران در آگهی مزایده ای که در آغازین روزهای تیر منتشر شد، اعلام کرد که قصد دارد فضاهای تبلیغاتی ایستگاه ها و قطارهای مترو را به صورت 42 ماهه اجاره دهد. در روزهای ابتدایی این مزایده بعضی منتقدان شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران عنوان کردند: انتشار بنر واگذاری تبلیغات محیطی و فضاهای ایستگاهی متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران بعد از استخدام های رسمی بدون آزمون در موسسه همشهری و دیگر شرکت های وابسته به شهرداری، با توجه به واپسین روزهای دوره مدیریت فعلی شهر تهران، پرشائبه هست. بعضی دیگر نیز در نقد عملکرد شهرداری، مدعی شدند قالیباف تلاش می کند درآمد شهر را تمام کند و مدیریت را به شهردار بعدی بسپارد. با این حال به نظر می رسد تصویر العمل هایی متعدد نسبت به مزایده شهرداری منجر به لغو آن شد. البته در لغو این قرارداد باید سهم پررنگی جهت منتخبان شورای شهر پنجم قائل شد که خواستار نظارت بر عملکرد شهرداری هستند.

جزئیات قرارداد

قالیباف به خوبی می داند که روزهای نهایی حضورش در بهشت هست، او بهتر از هر فردی می داند که در مدت 12سال حضورش در بهشت چه کارنامه ای دارد، ولی مشخص است هر اقدامی

با نزدیک شدن به آخر دوران ۱۲ ساله قالیباف، بدنه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به لرزه افتاده است و هر روز پرونده جدیدی از مزایده یا قرارداد غیرقانونی و افتتاح زودهنگام در شورا باز می شود. در آخرین جلسه شورای شهر، غلامرضا انصاری، در تذکر پیش از دستور خود از انعقاد قرارداد غیرقانونی میان شهرداری و قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خبر داد. مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در انتخابات امسال شورای شهر تهران، یکی از نامزدهای لیست خدمت بود و نامش در کنار مهدی چمران و باقی حامیان و نزدیکان قالیباف تظاهر می کرد. دیروز ولی پرونده جدیدی گشوده شد. عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به شرح قرارداد شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با قرارگاه امام رضا(ع) گفت: دیوان محاسبات، شرکت بازرسی و شورای آینده باید به صورت جدی به این مساله ورود کنند تا مشخص شود قراردادهای این چنینی با مجوز چه کسی صورت گرفته است.

به ادعای انصاری ۲۳مرکز بهاران در سطح مناطق متفاوت با قرارداد سه ساله و مبلغ نامشخص در اختیار قرارگاه امام رضا(ع) قرار گرفته اند، مجموعه ای که به گفته این عضو شورای شهر معلوم نیست چه ماهیتی دارد و کجا ثبت شده است هست. او پیش از این در اسفند۹۵ هم از قالیباف خواسته بود ماهیت این مجموعه را مشخص کند، ولی پاسخی دریافت نکرد و ماجرای قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در میان اخبار انتخابات ۹۶ گم شد. در همان جلسه هفته پیش، ناصر امانی، معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در پاسخ به تذکر انصاری اعلام کرد این قرارگاه یک شرکت شخصی است و انعقاد قرارداد میان شهرداری و این شرکت شخصی کاملا قانونی است.

با این حال انصاری در گفت وگو با ایلنا این سخنان امانی را نشان دهنده وجود تناقضات آشکار در ماهیت این قرارداد دانست و گفت: اگر شرکت شخصی هست، براساس قانون نمی تواند بدون ترک تشریفات قرارداد امضا کند. دیوان محاسبات، شرکت بازرسی و شورای آینده باید به صورت جدی در این مساله ورود کنند، تا مشخص شود قراردادهای این چنینی با مجوز چه کسی صورت گرفته هست. از طرف دیگر اگر به قول امانی این مجموعه یک شرکت شخصی هست، بعد آیا اسمش قرارگاه است؟ با اینکه معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران مدعی است این قرارگاه یک شرکت شخصی هست، در سایت رسمی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) به آدرس http://g-emamreza.ir هیچ اشاره ای به ماهیت آن نشده است.

ديوان محاسبات جلوي شهرداري بايستد

براساس اطلاعاتی که در سایت رسمی موجود است این قرارگاه با حضور جمعی از جوانان مومن و انقلابی به صورت خودجوش و مردمی از سال ۱۳۹۲ مشغول به کار هست. انصاری اعتقاد هست؛ همین مطلبی که در سایت آمده تناقض آشکار سخنان امانی را نشان می دهد و در این مورد به خبرنگار ایلنا گفت: بالاخره این نهادی مردمی و عمومی است یا شرکت خصوصی؟ در حقیقت با مقایسه سخنان امانی، آنچه در سایت رسمی قرارگاه آمده است و قراردادهای چند میلیاردی، این تناقض بیش از پیش آشکار می شود . مورد نیاز به ذکر است در سایت اینترنتی و رسمی این قرارگاه، هیچ گزارش مشروحی از فعالیت های چهارساله اش نیامده و فقط تعداد انگشت شماری تصویر و پوستر از اردوهای جهادی به چشم می خورد . این در حالی است که انصاری در انتهای جلسه هفته گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد: شهرداران مناطق متفاوت پایتخت کشور عزیزمان ایران موظف بودند به حساب این قرارگاه پول واریز کنند. اینکه این پول ها از کجا آمده و چقدر بوده نامشخص است و حتی جهت هر منطقه سهمیه نیز مشخص شده است بود! البته این قرارگاه در بودجه شورای شهر، همچون خیریه امام رضا(ع) ردیف بودجه ندارد.

براساس گفته های انصاری، در گذشته تنها فعالیت این قرارگاه در حوزه پوشش آسیب های اجتماعی و فرهنگی بود، ولی حالا با واگذاری مدیریت ۲۳ مرکز بهاران این قرارگاه در امور اجرایی وارد خواهد شد. از قرار، شهرداری پیش از این نیز جهت کمک به مناطق جنگی و ارائه خدمات به زائران اربعین از این قرارگاه کمک خواسته بود. به گفته این عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اینکه این قرارگاه در اختیار نزدیکان قالیباف هست، شائبه ها در این زمینه را چند برابر می کند. در هر حال انعقاد قراردادی سه ساله با مجموعه ای که متعلق به یکی از نزدیکان قالیباف هست، در ماه های نهایی کار شهردار جای تامل دارد و به شائبه ها و لزوم بازگشت طرح تحقیق و تفحص از شهرداری دامن می زند.

قالیباف به خوبی می داند که روزهای نهایی حضورش در بهشت هست، او بهتر از هر فردی می داند که در مدت 12سال حضورش در بهشت چه کارنامه ای دارد، ولی مشخص است هر اقدامی

اخبار اجتماعی – آرزوی بزرگ

واژه های کلیدی: ایران | قالیباف | قرارداد | شهرداری | شورای شهر | شورای شهر تهران | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار